2016. május 17., kedd

Mille Miglia 2016 - hírfolyam

Május 19-22 között rendezték meg az ezermérföldes Mille Miglia veteránautós versenyt Észak-Olaszországban. A futamot itt követtük.

A versennyel kapcsolatos általános információkat: az útvonalat, a programot és a szabályokat itt találjátok.


 -2. NAP: MÁJUS 17, KEDD 

18:00 - Délelőtt sajtótájékoztatóval kezdődött meg az idei versenyhét. Idén először egy külön miniversenyt hirdettek a keddi napra, amit a Mille Migliát szervező cég közelmúltban elhunyt első elnöke után Roberto Gaburri Trophy-nak neveztek el. A kedd este 19:30 és 21 óra között Brescia belvárosában  megrendezendő verseny egy regularity futam lesz, vagyis a résztvevőknek egy előírt átlagsebességet tartva kell teljesíteniük a kijelölt szakaszokat. A trófeát értelemszerűen az nyeri, aki összességében a legkisebb eltérést produkálta az előírt sebességátlagokhoz képest. A futamra maximum száz nevezést fogadnak el, a résztvevőknek azzal az autóval és személyzettel kell rajthoz állniuk, amivel a Mille Miglián is indulnak majd. A futam eredményéről késő este számolunk be.

📷 Insta: @alexroy144

🏁 EREDMÉNY /  TROFEO ROBERTO GABURRI

1. J. Toconogy & B. Ruffini / Bugatti T40, 1927 - 30 pont
2. G. Mozzi & S. Biacca / Alfa Romeo 6C, 1933 - 40 pont
3. B. Ferrari & E. Sala / Bugatti T37, 1927 - 41 pont
4. L. Zerbini & L. Zerbini / Fiat 508, 1932 - 53 pont
5. J. Houtkamp & R. Houtkamp / Lagonda M45, 1934 - 58 pont
6. K. Takemoto & J. Takemoto / Bugatt T40, 1928 - 67 pont
7. O. Peli & F. Peli / Fiat 508, 1934 - 71 pont
8. M. Amenduni Gresele & F. Vicari / Alfa Romeo 6C, 1928 - 75 pont
9. M. Senna / Alfa Romeo Giulietta, 1957 - 76 pont
10. M. Bettinsoli & D. Peli / Fiat 508, 1934 - 90 pont

23:00 - Életképek Bresciából

📷 insta: @alessandraarzi

📷 insta: @spampinato_ale

📷 insta: @somethingaboutitaly

📷 insta: @defgibbon

23:30 - Rengeteg néző gyűlt össze, hogy a "világ legszebb versenyét" megnézze Brescia óvárosában - számolt be a Trofeo Gaburri estéjéről a Giornale di Brescia.  A verseny dobogósait - és a legjobb teljesítményt nyújtó női csapatot - a Mille Miglia idei győzteseivel együtt ünneplik majd a vasárnap esti gálán a Teatro Grandéban.

📷 insta: @alberta_casula

 -1. NAP, MÁJUS 18. SZERDA 

10:00 - A Giornale di Brescia összegyűjtötte azon hírességek névsorát, akik részt vesznek az idei ezer mérföldes megmérettetésen. Első helyen említik a harminchat éves lengyel színésznőt, Kasia Smutniak-ot (valljuk be, nem véletlenül), aki egyenesen legújabb filmje forgatásáról érkezett Bresciába. Smutniak nem Miglia-szűz: tavaly 48. helyen ért célba, idén pedig egy 1939-es Lancia Ardea volánja mögött próbál majd szerencsét. (Foto: Corriere dello Sport)



A lap szerint évről évre egyre több nemzetközi hírű celeb nevez a versenyre, hogy három napra egy versenyző vagy navigátor életét élhesse. Smutniak mellett az idei futamra olyan nagy neveket várnak még, mint Anna Kanakis olasz modell-színésznő; Jacky Ickx korábbi F1-versenyző, aki inkább az endurance-ban tette le névjegyét hat Le Mans győzelmével; illetve Susie Wolff, a Williams korábbi F1 tesztpilótája, aki ráadásul teljesen női csapatot alkot a DTM futamgyőztes Ellen Lohr-ral egy Mercedes-Benz 300 SL volánja mögött.

12:15 - Susie Wolff bejelentkezett.

📷 insta: @susie_wolff

 
📷 insta: @mercedesbenz_de

13:05 - Íme az itiner

 📷 insta: @perlage_water

📷 insta: @perlage_water

14:15 -  "A Mille Miglia nemcsak Brescia számára nagyon fontos esemény, hanem egész Olaszországnak is" - fogalmazott a versenyt szervező 1000 Miglia kft. elnöke, Aldo Bonomi. - "Nagyszerű lehetőséget nyújt ugyanis, hogy bemutassuk országunk kiválóságait. Ugyanakkor ez olyan rendezvény is, ami komoly szervezői készséget igényel, és erős elköteleződést is nemcsak szervezői, hanem pénzügyi oldalról is. A 2012-ben a verseny szervezésére és lebonyolítására létrehozott cég sikeresnek bizonyult."

"Mindezt a számok is alátámasztják" - tette hozzá Andrea Dalledonne ügyvezető igazgató. - "Tavaly nyolcmilliós bevétellelt ért el a költségvetésünk, ami 34 %-os növekedés az előző évhez képest. A tiszta haszon meghaladta az egymillió eurót: ez 2014-ben 507 ezer, 2013-ban pedig 68 ezer volt. Ezt a sikert nem érhettük volna el határozott vezetőség, a munkatársak, alkalmazottak és résztvevők együttműködése és a szponzorok támogatása nélkül, köszönjük nekik."

16:50 - Giulio & Riccardo Felloni (Bugatti T35A, 1925)

📷 insta: @countachfan

21:45 / BRESCIA

Aki él és mozog a városban, az a Piazza della Vittorián töltötte a késő délutánt és az estét - írja a Corriere della Sera. Hatalmas tömeg előtt vette kezdetét délután a hivatalos gépátvételi ceremónia a téren, amit a helyi érdeklődők mellett a világ minden tájáról érkezett újságírók és turisták töltöttek meg.

📷 insta:@valentinaviolo

A gépátvétel során a technikusok ugyan nem végeznek mindenre kiterjedő analízist, de azért minden gépet átvizsgálnak, hogy meggyőződjenek azok eredetiségéről, majd elhelyezik a hitelesítő plombát az autókon.

22:15 - Susie Wolff: She's Mercedes

📷 insta: @mercedesbenz

22:34 - Kasia Smutniak is megérkezett Bresciába

📷 insta: @granpremionuvolari

 1. NAP, MÁJUS 19. CSÜTÖRTÖK 

7:50 - Azért ilyen napokon kegyetlenség iskolába küldeni a gyereket.

📷 insta: @defgibbon / Cisitalia 202 MM Spyder Nuvolari (1947)

11:45 - A svájci Hulsenbergen-páros, Alan és Hans kezdheti meg elsőként az ezermérföldes kalandot délután egy Bentley 3 Litre volánja mögött.

Az autót 1923-ban gyártották. Magát a típust egyébként 1919-ben mutatták be, és 1921-29 között volt tömeggyártásban. Ez volt a Bentley első autója: az 1800 kilós gép 1924-ben és 1927-ben is megnyerte a 24 órás verseny Le Mans-ban. Súlya, mérete és sebessége miatt Ettore Bugatti a világ leggyorsabb teherautójának nevezte a 3 Litre-t.

A rajtoltatás fél háromtól kezdődik.

13:30 / BRESCIA

Giordano Mozzi kétszeres Miglia-győztes (2011, 2014) bizakodón nyilatkozott a Corriere della Serának. "Az elsődleges cél, hogy jól érezzük magunkat, és élvezzük a versenyzés minden szépségét, és a közönség rajongását" - fogalmazott. A legnagyobb kihívást Futa és Raticosa jelenti majd szerinte, ugyanakkor azt várja, hogy a verseny nem itt, hanem Monzában dől majd el.

Mozzi idén Stefania Biaccával az oldalán, egy 1933-as Alfa Romeo 6C-vel indul a futamon. Az 1927 és 54 között gyártott típus neve a soros hathengeres motorra utal. A típusból 1933 egy a P2-es versenykarosszériájára épített verziót is készítettek, ezt a kiadást használja Mozzi is.  A 1487 köbcentis, 84 féklóerős motor ötezres fordulatra képes, és 155 km/h csúcssebességre tudja felgyorsítani az autót.

13:45 / BRESCIA

Luciano Dal Ben, a Ferrari Club elnöke is elérzékenyülten mesélt a Mille Migliával kapcsoaltos emlékeiről. "Minden évben két napra, a verseny idejére apám felmentett engem az algebra és latintanulás alul, hogy kijöhessek ide megcsodálni az autókat. Ez egy legenda, ami minden évben megújul."

Mindeközben Bresciában szakad az eső, így már a rajtprocedúra során is kihívások elé állítja a mezőnyt az időjárás.

📷 insta: @alexroy144

14:30 / BRESCIA

📷 insta: @albertozucca87 / Mercedes-Benz 300SL Coupé (1956)

📷 insta: @_berlu_ / Mercedes-Benz 300 SL Coupé (1955, Carreras)

📷 insta: @laucastelletti / Motor RG 1 1100 Sport (1948, Dombrowsky)

📷 insta: @southwoodcarcompany / Alfa Romeo 8C (1936, Van Haren)

📷 insta: @cwmcem / Alfa Romeo 6C (1930, Grieshaber)

14:37 / BRESCIA

Elrajtolt az egyes rajtszámú Bentley 3 Litre Hulsenbergenékkel, hivatalosan is elkezdődött a verseny.

20:15 / KÉPEK

📷 insta: @eferle / Bugatti T37 (1926, Venturelli)


📷 insta: @nevescoth / Alfa Romeo 6C (1930, Wetz)

📷 insta: @mainzquadrat

📷 insta: @ubibanca / Mercedes-Benz 710 SSKL (1930, Kern)

📷 insta: @ubibanca / Bugatti T35A (1925, Felloni)

20:30 / Nogara

Felborult egy autó Nogara közelében - számolt be a Giornale di Brescia. A kocsi a Mille Miglián résztvevő tíz katonai gépjármű egyike volt, egy 1956-os gyártású Austin Haley 100/6 BN4. A kocsiban Saverio Mazzalupi és Ermanno De Angelis ültek, akik a lap értesülései szerint sérülés nélkül megúszták az incidenst, de megfigyelésre kórházba szállították őket.

📷 Az összetört autóról a Corriere della Sera fotóit ide kattintva nézhetitek meg.

📷 insta: @andrelandre

🏁 EREDMÉNY / RIMINI

1. Stalman & Sanchez Zinny (Bugatti T40, 1929) - 9363 p
2. Salviato & Moglia (Bugatti T40, 1928) - 9363 p
3. Mozzi & Biacca (Alfa Romeo 6C, 1933) - 9031 p
4. Sisti & Gualandi (Lancia Lambda, 1929) - 9002 p
5. Vesco & Guerini (Alfa Romeo 6C, 1931) - 8914 p
6. Cané & Reichle (Bugatti T37, 1927) - 8865 p
7. Gatta & Piccinelli (Amilcar CGSS, 1926) - 8679 p
8. Gamberini & Derosa (Alfa Romeo 6C, 1930) - 8517 p
9. Sielecki & Hervas (Bugatti T35, 1926) - 8367 p
10. D'Antinone & Baroli (Bugatti T40, 1927) - 8285 p

A verseny egyik nagy esélyesének tartott címvédő Juan Tonconogy 1369 pontos hátrányban a huszadik. Ami a celebeket illeti, Kasia Smutniak és Giovanni Moceri a 37. helyen zárták az első napot 2407 pontos hátrányban; Susie Wolff és Ellen Lohr a 127., a lemaradásuk 5247 pont; Jacky Ickx és Karl-Friedrich Scheufele a 287., a hátrányuk 8106 pont.

Az első nap teljes végeredménye itt olvasható.

Az első autó holnap 8:15-kor rajtol Riminiből.

📷 insta: @paolo_qualita / Kasia Smutniak

22:25 / RIMINI

Érkeznek a csapatok a napi célhoz.

📷 insta: @giooooo_98

 2. NAP, MÁJUS 20. PÉNTEK 

9:15 / RIMINI

A mezőny eleje már elrajtolt, van aki még készülődik.

📷 insta: @andrelandre / Austin Healey 100/4 BN2 (1956, Poli)

📷 insta: @esignoretti / Arnolt Bristol Deluxe (1954, Astaller)

📷 insta: @lwebster19

📷 insta: @thomasgeigercar / #96: Fiat 508 Balilla (1934), #68: Alfa Romeo 6C (1930)

📷 insta: @ebuzzoni / OM 665 Superbra (1929, Perletti)

A mai útvonal Rimini - San Marino - Senigallia - Loreto - Recanati - Macerata - Civitanova Marche - Fermo - S. Benedetto del Trono - Acquasanta - Antrodoco - Rieti - Róma.

9:30 / RIMINI

Hogy mindenkinek jobban induljon a napja: az egy 1934-es Aston Martin Internationallal versenyző Guilia Siegel ezzel a szelfivel köszöntötte a reggelt Riminiben. A Siegel-Buechtmann páros egyébként tegnap a 338. helyen zárta a napot, 8419 pont hátrányban.

📷 insta: @guiliasiegel

10:30 - A hétvégén a Concours d'Elégance kapcsán már ömlengtem a BMW 328-asról. Természetesen a típus a Mille Migliáról sem hiányozhat.

📷 insta: @sportfahrer / BMW 328 (1937, Solero)

10:40 / SAN MARINO

Susie Wolff azért ilyen vidám ezen a ma reggeli fotón, mert még nem tudja, hogy San Marino szűk középkori utcáin milyen látási viszonyok várnak rá a sűrű köd miatt.

📷 insta: @mercedesbenzclassic / Mercedes-Benz 300SL (1955, Wolff)

📷 insta: @michyvilla  / Bugatti T37 (1927, Ferrari)

14:00 / SAN MARINO

Azért San Marino csak szebb lenne napsütésben...

📷 insta: @mercedesbenzitalia / Mercedes-Benz 300SL (1955, Wolff)

📷 insta: @ubibanca / Bugatti T37A (1928, Kirkpatrick)

📷 insta: @ilarysgrill / Ermini 1100 Sport (1951, Araki)

📷 insta: @ubibanca / Bugatti T37 (1927, Ferrari)

20:15 / KÉPEK

📷 insta: @petrolicious / Ferrari 275 Sport (1950, Pohl)

📷 insta: @petrolicious / Cisitalia 202 MM Spyder Nuvolari (1948, Cooper)

📷 insta: @richardpardon / Mercedes-Benz 300SL Coupé (1946, Kaiser)

📷 insta: @auto_app / Patriarca Fiat 1100 Sport (1948, Patriarca)

🏁 EREDMÉNY / RÓMA

1. Vesco & Guerini / Alfa Romeo 6C, 1931 - 27554 p
2. Mozzi & Biacca / Alfa Romeo 6C, 1933 -  27204 p
3. Riboldi & Sabbadini / OM 665, 1926 - 26643 p
4. Tonconogy & Ruffini / Bugatti T40, 1927 - 26153 p
5. Salviato & Moglia / Bugatti T40, 1928 - 26143 p
6. Cané & Reichle / Bugatti T37, 1927 - 26128 p 
7. Gamberini & Derosa / Alfa Romeo 6C, 1930 - 26066 p
8. Sisti & Gualandi / Lancia Lambda, 1929 - 25933 p
9. Takemoto & Takemoto / Bugatti T40, 1928 - 25897 p
10. Perletti & Perletti / OM 665, 1929 - 25868 p

Ami a celebeket illeti, Kasia Smutniak és Giovanni Moceri párosa a 39. helyen zárta a napot 6372 pontos hátrányban. Susie Wolff és Ellen Lohr a 127. helyen áll 16506 pontos hátrányban.

22:00 / RÓMA

A mezőny eleje már megérkezett a fővárosba.

📷 insta: @perlage_water / OM 665 Superbra (1926, Patron)

📷 insta: @smitjoost

22:15 / RÓMA

Ha már Giulia Siegellel indítottuk a napot, zárjuk is vele! Ő a 264. helyen áll a verseny félidejében, 24103 pontos hátránnyal az élen álló Vesco-Guerini páros mögött.

📷 insta: @giuliasiegel

Holnap már 6:30-kor indul a mezőny tovább Párma felé.

 3.NAP, MÁJUS 21., SZOMBAT 

9:30 / RÓMA

Jó reggelt! A mai úticél Párma.

📷 insta: @michaelbockmercedes / Ellen Lohr, Susie Wolff, Mercedes 300 SL

📷 insta: @ubibanca / Alfa Romeo 6C Gran Sport (1933, Mozzi)

📷 insta: @fiordinando / Kasia Smutniak

10:45 / ESÉLYLATOLGATÁS

A regularity versenyeken nem a sebesség, hanem a pontosság számít: lebutítva az a cél, hogy az ellenőrzőpontban (század)másodpercre pontosan az előre kiírt időpontban érkezzen meg a versenyző. Mivel a futamot közutakon rendezik, így számos, a pilótán kívül álló tényező is hatással van a versenyre, a közlekedési lámpáktól a napi bevásárlást intéző autóstársakig. Azt gondolhatnánk, hogy ezek alapján a siker nagyban a szerencsén múlik.

Ennek azért ellentmond az a tény, hogy az elmúlt években rendre ugyanazok a pilóták kerültek a győzelem közelébe, akik egyébként most is fő esélyesnek számítanak. Giuliano Cané tízszeres győztes, az idei verseny féltávjánál Rómában hatodik volt. Giordano Mozzi kétszeres győztes, most éppen második. Juan Tonconogy szintén kétszeres győztes, jelenlegi címvédő, tegnap este a negyedik helyen állt, de jön fel, mint a talajvíz: az első nap végén még csak huszadik volt. A jelenleg az élen álló Andea Vesco sem fogalmatlan kezdő: 1993-ban már megnyerte az ezermérföldes versenyt.

11:30 / A mai útvonal: Róma - Ronciglione - Viterbo - Radicofani - Buonconvento - Siena - Poggibonsi - Firenze - Bolonga - Anzola - Modena - Reggio Emilia - Párma.

📷 insta: @_dani_dani_ / Austin Healey 100/4 BN2 (1956, Poli)

📷 insta: @alessandro_constantino / Fiat 1100 (1938, Boscarino)

 📷 insta: @gnambox

📷 insta: @maurosalza68 / Ferrari 500TR Spider (1956, Devine)

12:30 / SIENA

📷 insta: @bb_palazzo_del_magnifico

📷 insta: @theoutlierman

📷 insta: @richardpardon / Mercedes-Benz 300SL (1955, Wolff)

13:15 / PIT STOP

📷 insta: @point_of_me / Cisitalia 202MM (1947, Danieli)

13:33 / Méltatlanul kevés szó esett eddig a tisztán női csapatokról, úgyhogy vessünk egy pillantást az aktuális állásra! 

Azt már tegnap este megírtam, hogy Susie Wolff és Ellen Lohr a 127. helyen ért Rómába. Loes Van De Velde és Annemarie Van De Velde, akik egy 1935-ös Lagonda M45 Rapide-n osztoznak, tegnap este összetettben a 314. helyen álltak. Silvia Marini és Saskia Stoeckelmann, akik egy 1936-os  Riley 12/4 Sprite-ban ülnek, az ötvenhetedik helyen álltak a második nap végén. Clauda Poli és Paola Casadei az 1956-os Austin Healey 100/4 BN2-vel 366. helyen fejezte be a napot.

15:00 / SIENA

📷 insta: @billokko

19:08 / TOSZKÁNA

📷 insta: @leonardoinnocenti / Fiat 508 Balilla (1933, Giacoppo)

📷 insta: @luca.rmg

📷 insta: @perlage_water /  #182 és #176: Healey 2400 Silverstone D-Type (1949) 

📷 insta: @millemiglia_italy / Ermini Tipo 357 Sport (1955, Boglioli)

22:00 / MODENA

Susie Wolff egyszerre sütötte el az önkritika- és a humorbombát, amikor megírta: "A vezetőülésben egyértelműen jobb vagyok. Ez az itiner... egy szőkének?!"

Susie Wolff (@susie_wolff) által közzétett fénykép,


Hope you could finally figure it out. Best wishes ;)

🏁 EREDMÉNY / PÁRMA

1. Vesco & Guerini (Alfa Romeo 6C, 1931) - 44637 pont
2. Patron & Scaramuzzi (OM 665 Superbra, 1926) - 43676 pont
3. Salviato & Moglia (Bugatti T40, 1928) - 42515 pont
4. Mozzi & Biacca (Alfa Romeo 6C, 1933) - 42024 pont
5. Gamberini & Derosa (Alfa Romeo 6C, 1930) - 41914 pont
6. Perletti & Perletti (OM 665 Superbra, 1929) - 41668 pont
7. Belometti & Maffi (Lancia Lambda, 1929) - 41556 pont
8. Cibaldi & Costa (Fiat 1100 Sport, 1948) - 41553 pont
9. Riboldi & Sabbadini (OM 665 Superbra, 1926) - 41393 pont
10. Tonconogy & Ruffini (Bugatti T40, 1927) - 41124 pont

Az általunk követett hírességek közül továbbra is Kasia Smutniak áll a legjobb, a 37. helyen 10705 pontos hátrányban az éllovas mögött. Susie Wolff és Ellen Lohr csapata a 149. helyen fejezte be a napot 27031 pontos lemaradásban. Jacky Ickx csak a 393. helyre navigálta be Scheufele-t, nekik jelenleg  mínusz 618388 pontjuk van.

A tisztán női párosok a már említett Wolff-Lohr duón kívül Loes és Annemarie Van De Velde, akik a 224. helyen tanyáznak 34985 pontos hátrányban,  a Marini-Stoeckelman páros viszont az előkelő 43. hellyel vezeti a női mezőnyt, ők 13443 pontos lemaradásban vannak Vescohoz képest. Poli és Casadei 73141 pontos hátránnyal a 326.

📷 insta: @benedettamazza

23:15 / PÁRMA

Jó éjszakát mindenkinek! A mezőny holnap reggel hétkor indul vissza Bresciába.

📷 insta: @ubibanca

📷 insta: @hotel_marche

 4.NAP, MÁJUS 22. VASÁRNAP 

9:00 / CREMONA

Reggel hétkor elindult a mezőny az utolsó napra. A mai útvonal Párma - Colorno - Cremona - Lodi - Monza - Bergamo - Chiari - Gussago - Brescia.

📷 insta: @ilbiscottodibanderas / #171: Fiat 110 Sport (1948), #193: Ferrari 195 S (1950)

📷 insta: @metalandspeed / Alfa Romeo 1900 Sprint Touring (1953, Martin)

📷 insta: @millemigliaofficial / Cisitalia 202MM Spyder Nuvolari (1947, Danieli)

13:30 / MONZA

A Mille Miglia mezőnye először 2015-ben, a világkiállítás miatt tett kitérőt Milánó felé, és ha már arra jártak, futottak egy kört a város melletti F1-es pályán is. A monzai kirándulás annyira tetszett a résztvevőknek, hogy kérték a szervezőket: a pálya legyen állandó része a Mille Migliának. Így idén már másodszor futhattak az oválpályán azok az autók, amelyek közül sok fénykorában is koptathatta ezt az aszfaltcsíkot.

📷 insta: @yuribon93 / Alfa Romeo 6C (1930, Piardi)

📷 insta: @ralphgilles / Alfa Romeo 1900 SSZ (1957, Gilles)

📷 insta: @yugoguy

13:40 / BERGAMO

📷 insta: @auto_studio_lodz

📷 insta: @alexroy144 / Ferrari 340 America (Rowlins)

📷 insta: @glsclruh

🏁 SZAKASZEREDMÉNY / MONZA

1. Riboldi & Sabbadini (OM 665 Superbra, 1926) - 756 pont
1. Belometti & Maffi (Lancia Lambda, 1929) - 756 pont
3. Cavalleri & Meini (Lancia Lambda,1927) - 735 pont
4. Gatta & Piccinelli (Amilcar CGSS, 1926) - 714 pont
4. Battagliola & Piona (Fiat 514 MM, 1930) - 714 pont
4. Weidmann & Bloss (Aston Martin Ulster, 1935) - 714 pont
7. Cavalli & Pezzotti (Lancia Lambda, 1927) - 711 pont
7. Vesco &  Guerini (Alfa Romeo 6C, 1931 - 711 pont
7. Mozzi & Biacca (Alfa Romeo 6C, 1933) - 711 pont
10. Rothenberger &  Schmidt (Mercedes 710 SK, 1929) - 703 pont

Érdekesség, hogy egész héten elsiklott a figyelmem az egyetlen olyan résztvevő pilóta fölött, aki jelenleg is vezet Formula-1-es futamokon, pedig hogy mennyire nem kutyaütő, azt jelzi, hogy Bernd Mäylander, a safety car sofőre a 11. helyet szerezte meg Monzában, ahol 693 pontot gyűjtött.

Mozzi már csütörtökön azt nyilatkozta, hogy a verseny Monzában fog eldőlni, és épp ezért örülhetett, hogy a címvédő Juan Tonconogy csak az 51. lett 613 ponttal. Annak már kevésbé, hogy a tegnap este az összetettben élen álló Vescót nem sikerült megelőznie.

A Mille Miglia összetett végeredményéről is hamarosan beszámolok.

🏁  VÉGEREDMÉNY

1. Andrea VESCO & Andrea GUERINI 
Alfa Romeo 6C, 1931 - 51542 pont
2. Luca PATRON & Elena SCARAMUZZI
OM 665 Superba, 1926 - 50088 pont
3. Giordano MOZZI & Stefania BIACCA
Alfa Romeo 6C, 1933 - 49262 pont
4. Ezio Martino SALVATIO & Maria Caterina MOGLIA
Bugatti T40, 1928 - 48692 pont
5. Alessandro GAMBERINI & Gaetano DEROSA
Alfa Romeo 6C, 1930 - 48285 pont
6. Ezio PERLETTI & Riccardo PERLETTI 
OM 665 Superba, 1929 - 48147 pont
7. Juan TONCONOGY & Barbara RUFFINI
Bugatti T40, 1927 - 48069 pont
8. Michele CIBALDI & Andrea COSTA
Fiat 1100 Sport, 1948 - 47920 pont
9. Andrea BELOMETTI & Alberto MAFFI
Lancia Lambda, 1929 - 47909 pont
10. Alberto RIBOLDI & Paolo SABBADINI
OM 665 Superba, 1926 - 47633 pont

Röviden a szokásos sztárjainkról: Kasia Smutniak és Giovanni Moceri a 36. helyen végeztek 11974 pont hátrányban; Susie Wolff és Ellen Lohr 142. lett 30642 pontos hátránnyal;  Bernd Mäylander és Thomas Geiger a 241. helyet ért Bresciába 41159 pontos hátránnyal. A legjobb tisztán női csapat Silvia Marini és Saskia Stoeckelman lettek, akik a 45. helyen fejezték be a versenyt 15466 pontos hátrányban.